Αποτύπωμα GGM Gastro International GmbH

GGM Gastro International GmbH

Διευθύνοντες Σύμβουλοι: Ferit Inan & Ömer Elma

Weiner Park 16
D-48607 Ochtrup

Τηλ: +49 (0) 2553 /722 01 00
Φαξ: +49 (0) 2553 / 722 02 00

www.ggmgastro.com
info@ggmgastro.com

 

τραπεζίτες:

Volksbank Gronau-Epe
Κωδικός ταξινόμησης: 401 640 24
Αριθμός λογαριασμού: 207 967 202
SWIFT/BIC: GENODEM1GRN
Αριθμός IBAN: DE10 4016 4024 0207 9672 02

ΑΦΜ: DE815306247
Αριθμός φόρου: 311/5880/2042
Τελωνειακός αριθμός: DE 1867628

Επαρχιακό δικαστήριο: HRB9637 - Steinfurt

 

2. Υπεύθυνος για το περιεχόμενο δημοσιογραφικών-εκδοτικών προσφορών:

Διευθύνοντες Σύμβουλοι: Ferit Inan & Ömer Elma
Weiner Park 16
D-48607 Ochtrup

3. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Οι πληροφορίες είναι ιδιοκτησία της GGM Gastro International GmbH
(εφεξής θα αναφέρεται ως RCD.)
Αντιπροσωπεύουν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες τη στιγμή της δημοσίευσης.

4. Οποιαδήποτε ευθύνη ή εγγύηση για την επικαιρότητα, την ορθότητα και την πληρότητα των διαθέσιμων
παρεχόμενες πληροφορίες και δεδομένα εξαιρούνται.

Αυτό ισχύει και για όλους τους άλλους ιστότοπους στους οποίους γίνεται αναφορά μέσω υπερσυνδέσμων.
Η GGM δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο τέτοιων τοποθεσιών.

5. Οι πληροφορίες στις ιστοσελίδες δεν αποτελούν νομικές διαβεβαιώσεις σε καμία περίπτωση.
Η GGM διατηρεί το δικαίωμα να κάνει αλλαγές ή προσθήκες στα παρεχόμενα
μεταφέρουν πληροφορίες ή δεδομένα. Από τις θεματικές περιοχές που περιγράφονται εδώ
δεν μπορούν να αντληθούν νομικές αξιώσεις. Οι προσφορές δεν είναι δεσμευτικές σε όλα τα μέρη.

6. Η GGM δεν ευθύνεται για άμεση ή έμμεση ζημία που προκύπτει από τη χρήση των πληροφοριών
ή δεδομένα που μπορείτε να βρείτε σε αυτόν τον ιστότοπο.
Δεν υπάρχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις μεταξύ της GGM και του χρήστη του ιστότοπου ή τρίτων.

7. Το περιεχόμενο του ιστότοπου της GGM προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα. Το περιεχόμενο δεν πρέπει να είναι εξ ολοκλήρου
ούτε μερική αναπαραγωγή ή/και χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια του συγγραφέα
δημοσιεύονται ή αποθηκεύονται σε ένα πληροφοριακό σύστημα.

8. Οποιεσδήποτε πληροφορίες ή δεδομένα, η χρήση τους και οτιδήποτε σχετίζεται με τον ιστότοπο της GGM
σχετική ενέργεια, ανοχή ή παράλειψη υπόκεινται αποκλειστικά στο γερμανικό δίκαιο,
με αποκλεισμό του διεθνούς δικαίου.


Τόπος εκτέλεσης και αποκλειστικός τόπος δικαιοδοσίας είναι το Steinfurt.

συνθήκες

Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης της GGM GASTRO International GmbH

1. Αποκλειστική εφαρμογή αυτών των όρων

1.1 Όλες οι παραγγελίες και οι συναλλαγές παράδοσης της GGM Gastro International GmbH, Weinerpark 16, 48607 Ochtrup (στο εξής: "GGM") βασίζονται αποκλειστικά στους ακόλουθους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης (εφεξής: "AVB") και τους κανονισμούς των αντίστοιχων ιδιωτών σύμβαση.

1.2 Μια σύμβαση που συνάπτεται βάσει αυτών των όρων καθιερώνει την εγκυρότητά τους για όλες τις περαιτέρω συναλλαγές (παράδοσης) με τον πελάτη στο πλαίσιο συνεχών επιχειρηματικών σχέσεων, ακόμη και αν η GGM δεν αναφέρεται ρητά σε αυτές στο μέλλον. Αυτό ισχύει επίσης εάν ο πελάτης έλαβε γνώση αυτών των όρων μόνο μετά τη σύναψη της πρώτης σύμβασης μεταξύ των συμβαλλομένων μερών.

1.3 Οι αποκλίνουσες συμφωνίες, ιδίως οι αντικρουόμενοι όροι και προϋποθέσεις του πελάτη, απαιτούν την έγκυρη ρητή γραπτή (§ 126 BGB) συγκατάθεση της GGM και πρέπει να επιβεβαιώνεται χωριστά εγγράφως (§ 126 BGB) από την GGM για κάθε μεμονωμένη σύμβαση. Τέτοιοι όροι του πελάτη δεν υποχρεώνουν την GGM, ακόμη και αν η GGM δεν τους αντιβαίνει ρητά ή παραδίδει στον πελάτη χωρίς επιφύλαξη εν γνώσει τέτοιων όρων.

1.4 Η GGM δικαιούται να αλλάξει αυτά τα AVB με εύλογη περίοδο ειδοποίησης. Η GGM θα ενημερώσει εγγράφως τον πελάτη για τις αλλαγές σε αυτές τις AVB το αργότερο δύο (2) μήνες πριν τεθούν σε ισχύ. Η συγκατάθεση του πελάτη για τις κοινοποιούμενες αλλαγές θα θεωρείται ότι έχει δοθεί εάν δεν έχει γνωστοποιήσει γραπτώς στην GGM την απόρριψή του μέχρι τη στιγμή που οι αλλαγές τεθούν σε ισχύ. Η GGM εφιστά την προσοχή του πελάτη ειδικά σε αυτό το αποτέλεσμα έγκρισης στην ειδοποίησή της για την αλλαγή σε αυτά τα AVB.

1.5 Αυτά τα AVB ισχύουν μόνο για επιχειρηματίες, § 310 Παρ. 1 BGB.


2. Συναίνεση στην επεξεργασία δεδομένων

Υποβάλλοντας τη νόμιμη αίτησή του σύμφωνα με την Ενότητα 3.2, ο πελάτης δίνει τη συγκατάθεσή του ώστε το όνομά του και το λογότυπο της εταιρείας να αναγράφονται στον ιστότοπο και στα φυλλάδια της GGM με σκοπό την απόκτηση νέων πελατών. Αυτή η εθελοντική συγκατάθεση περιορίζεται στη διάρκεια της επιχειρηματικής σχέσης και μπορεί να ανακληθεί από τον πελάτη ανά πάσα στιγμή. Η επεξεργασία των δεδομένων παραμένει νόμιμη έως ότου δηλωθεί η ανάκληση.



3. Προσφορές. σύναψη σύμβασης· Σύναψη σύμβασης μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της GGM. σειρά εγκυρότητας

3.1 Οποιεσδήποτε προσφορές γίνονται από την GGM δεν είναι δεσμευτικές, εκτός εάν έχουν χαρακτηριστεί ως δεσμευτικές ή επιβεβαιωθεί γραπτώς από την GGM. Σχέδια, εικονογραφήσεις και διαστάσεις, βάρη ή άλλα δεδομένα απόδοσης είναι δεσμευτικά μόνο εάν αυτό έχει ρητά συμφωνηθεί γραπτώς (§ 126 BGB).

3.2 Εάν ο πελάτης υποβάλει μια παραγγελία εγγράφως ή τηλεφωνικά, αυτή θεωρείται δεσμευτική νομική συναλλαγή σύμφωνα με το Άρθρο 145 του Γερμανικού Αστικού Κώδικα. Εφόσον της παραγγελίας του πελάτη είχε προηγηθεί προσφορά από την GGM, ο πελάτης πρέπει να τηρήσει αυτό στην παραγγελία του. Η GGM μπορεί να αποδεχτεί την παραγγελία του πελάτη εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών από την υποβολή του πελάτη με αποστολή επιβεβαίωσης παραγγελίας, εκτός εάν τα μέρη συμφωνήσουν διαφορετικά εγγράφως.

3.3 Τα συμβόλαια με την GGM συνάπτονται όταν η GGM αποδέχεται τη γραπτή ή τηλεφωνική παραγγελία του πελάτη με τη μορφή γραπτής επιβεβαίωσης παραγγελίας, αλλά το αργότερο όταν η GGM παρέχει την υπηρεσία.

3.4 Τα ακόλουθα ισχύουν για παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της GGM:

Η παρουσίαση των προϊόντων από την GGM στο ηλεκτρονικό κατάστημα της GGM είναι πάντα μη δεσμευτική.

Όταν ο πελάτης κάνει κλικ στο κουμπί "Παραγγελία τώρα" κατά τη διαδικασία πληρωμής, ο πελάτης διαβιβάζει την παραγγελία του, η οποία αντιπροσωπεύει μια δεσμευτική νομική συναλλαγή σύμφωνα με την Ενότητα 145 του Γερμανικού Αστικού Κώδικα, στην GGM.

Το email επιβεβαίωσης παραλαβής ("επιβεβαίωση παραγγελίας") που αποστέλλεται αυτόματα αμέσως μετά την παραλαβή της παραγγελίας πελάτη από την GGM δεν σημαίνει ακόμη αποδοχή της παραγγελίας πελάτη από την GGM. Αυτό δεν οδηγεί ακόμη σε σύμβαση μεταξύ του πελάτη και της GGM.

Η σύμβαση μεταξύ της GGM και του πελάτη τίθεται σε ισχύ μόνο όταν η GGM αποδεχτεί την παραγγελία του πελάτη μέσω του e-mail επιβεβαίωσης αποστολής, αλλά το αργότερο όταν η GGM παρέχει την υπηρεσία. Η GGM μπορεί να αποδεχτεί την παραγγελία του πελάτη μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας του πελάτη.

3.5 Εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά στην ατομική σύμβαση, η ακόλουθη σειρά ισχύει σε περίπτωση αντικρουόμενων διατάξεων:

1. την ατομική σύμβαση, συμπεριλαμβανομένων των πρόσθετων συμφωνιών που έγιναν,
2. αυτά τα AVB,
3. - εάν υπάρχουν - τις τεχνικές προδιαγραφές της GGM, ιδίως τις κύριες διαστάσεις του αντικειμένου παράδοσης,
4. τα βασικά συμβατικά στοιχεία της προσφοράς της GGM (π.χ. τιμή, ποσότητα).

3.6 Η GGM διατηρεί τα δικαιώματα ιδιοκτησίας και τα πνευματικά δικαιώματα στα έγγραφα που καθορίζονται στην ενότητα 3.1.

4. Καθήκοντα και Υποχρεώσεις Πελατών

4.1 Ο πελάτης διασφαλίζει ότι όλες οι απαραίτητες υπηρεσίες παροχής και συνεργασίας παρέχονται έγκαιρα, στον απαιτούμενο βαθμό και δωρεάν για το GGM. Εάν ο πελάτης δεν παρέχει την απαραίτητη υπηρεσία συνεργασίας, δεν το κάνει εγκαίρως ή με τον συμφωνημένο τρόπο, οι συνέπειες (π.χ. καθυστερήσεις, πρόσθετα έξοδα) βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

4.2 Είναι ευθύνη του πελάτη να ελέγξει την καταλληλότητα των παραδοθέντων αγαθών για τη χρήση για την οποία προορίζονται πριν από την επεξεργασία και την επεξεργασία τους, ακόμη και αν τα δείγματα των αγαθών έχουν παραδοθεί εκ των προτέρων.

4.3 Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά γραπτώς με τον πελάτη, η συναρμολόγηση ή η εγκατάσταση πραγματοποιείται από τον ίδιο τον πελάτη. Ο πελάτης πρέπει να έχει τις απαραίτητες συνδέσεις προϊόντων με το δημόσιο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου από εξουσιοδοτημένο ειδικό. Το ίδιο ισχύει για τη ρύθμιση των απαιτούμενων παραμέτρων κατά την πρώτη θέση σε λειτουργία ψυγείων και καταψυκτών.

4.4 Εάν η GGM έχει δεσμευτεί κατ' εξαίρεση για συναρμολόγηση ή εγκατάσταση στο ατομικό συμβόλαιο με τον πελάτη, ο πελάτης πρέπει να διασφαλίσει ότι οποιεσδήποτε απαραίτητες προκαταρκτικές ή κατασκευαστικές εργασίες έχουν προχωρήσει μέχρι το χρόνο συναρμολόγησης που έχει συμφωνηθεί με την GGM ότι η GGM μπορεί να πραγματοποιήσει τη συναρμολόγηση ή την εγκατάσταση ανεμπόδιστα μπορούν να εκτελέσουν. Αυτό περιλαμβάνει, ειδικότερα, ότι οι απαραίτητες γραμμές παροχής νερού, λυμάτων, ηλεκτρισμού και αερίου οδηγούνται στις συσκευές που πρόκειται να συναρμολογηθούν ή να εγκατασταθούν στον προβλεπόμενο χώρο εγκατάστασης.

Εάν τα ανοίγματα στα κτίρια του πελάτη αποδειχθούν πολύ μικρά για την παροχή των απαραίτητων εξαρτημάτων συναρμολόγησης, εργαλείων συναρμολόγησης ή ανυψωτικού εξοπλισμού, όλα τα έξοδα που προκύπτουν ή προκύπτουν ως αποτέλεσμα, ιδίως για την απαραίτητη διεύρυνση του απαιτούμενου ανοίγματος ή για την αποσυναρμολόγηση του ανταλλακτικά και για έξοδα που προκύπτουν ως αποτέλεσμα ή ως αποτέλεσμα απουσίας ή διακοπής λειτουργίας, που επιβαρύνουν τον πελάτη. Αυτό δεν ισχύει εάν η GGM είναι υπεύθυνη για αυτά τα έξοδα.

Ο πελάτης υποχρεούται επίσης να παρέχει δωρεάν ρεύμα, νερό, θέρμανση, φωτισμό και δωμάτια με δυνατότητα κλειδώματος που απαιτούνται για την αποθήκευση των εργαλείων συναρμολόγησης που φέρνει η GGM κατά τη διάρκεια της συναρμολόγησης για τη GGM. Το ίδιο ισχύει για κάθε εξοπλισμό ρύθμισης και ανύψωσης που απαιτείται για τη μεταφορά βαρέων αντικειμένων κατά τη συναρμολόγηση.

4.5 Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να κάνει τα δεδομένα του που είναι αποθηκευμένα στα συστήματά του διαθέσιμα στην GGM με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να αναπαραχθούν από την GGM χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Οι φορείς δεδομένων του πελάτη πρέπει να είναι άψογοι ως προς το περιεχόμενο και την τεχνολογία, ειδικότερα πρέπει να είναι απαλλαγμένοι από κακόβουλο λογισμικό, ιούς κ.λπ. Εάν δεν συμβαίνει αυτό, ο πελάτης θα αποζημιώσει την GGM για όλες τις ζημιές που προκύπτουν από τη χρήση αυτών των φορέων δεδομένων και θα αποζημιώσει την GGM από όλες τις αξιώσεις τρίτων ως προς αυτό, εκτός εάν η αιτία δεν προέρχεται από την περιοχή ελέγχου του πελάτη και οργάνωση.

4.6 Ο πελάτης πρέπει να διασφαλίσει ότι η GGM έχει διαθέσιμα έγκυρα δεδομένα πελατών, ιδίως τη διεύθυνση.


5. Παράδοση και χρόνος παράδοσης. Δικαίωμα υπαναχώρησης για ειδικές παραγγελίες. Ανωτέρας βίας; μερική παράδοση; Παράδοση στο εξωτερικό και επιβεβαίωση άφιξης. υπεργολάβοι? Το δικαίωμα εκμετάλλευσης της GGM σε σχέση με επιστρεφόμενα αγαθά

5.1 Εφόσον ο πελάτης δεν συμμορφώνεται με τις υποχρεώσεις του για συνεργασία και παροχή αγαθών, όπως ιδίως η παροχή αγαθών για επεξεργασία ή επεξεργασία, πρότυπα εκτύπωσης ή/και πληροφοριακό υλικό για τα προς κατασκευή αγαθά κ.λπ. αποκλείεται η καθυστέρηση παράδοσης από την GGM.

5.2 Καθυστέρηση παράδοσης από την GGM αποκλείεται επίσης εάν η ίδια η GGM δεν παραδοθεί σωστά ή έγκαιρα από τους υποπρομηθευτές της.

Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται "Ex works Weinerpark 16, 48607 Ochtrup" (δηλαδή "ex works" ή "ex works" / "EXW Weinerpark 16, 48607 Ochtrup" σύμφωνα με το Incoterms 2020), εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά γραπτώς.

5.4 Ο πελάτης υποχρεούται να παραδώσει τα αγαθά που παρέχονται για παράδοση "EXW Ochtrup" σύμφωνα με το Incoterms 2020 μαζί με τυχόν συνοδευτικά έγγραφα (π.χ. φύλλο δεδομένων και/ή λίστα ανταλλακτικών) εντός πέντε εργάσιμων ημερών (Δευτέρα έως Παρασκευή μεταξύ 8:30 π.μ.). και 16:00 μ.μ., εξαιρουμένων των επίσημων αργιών) μετά τη λήψη αντίστοιχης ειδοποίησης από την GGM (ώρα παράδοσης) στον τόπο παράδοσης σύμφωνα με το 5.3 παραπάνω, εκτός εάν ρητά συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ των μερών. Κατά την παραλαβή, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να διευθετήσει όλα τα έξοδα μεταφοράς ή/και άλλα έξοδα που μπορεί να έχουν προκύψει από τη στιγμή που τα αγαθά κατέστησαν διαθέσιμα από την GGM (π.χ. έξοδα αποθήκευσης πέραν του συμφωνημένου χρόνου παράδοσης).

5.5 Εάν, παρά τη συμφωνία «EXW Ochtrup» σύμφωνα με το Incoterms 2020, ο πελάτης επιθυμεί να αποσταλούν τα αγαθά, αυτό θα γίνει αποκλειστικά με έξοδα και κίνδυνο του πελάτη (βλ. επίσης Ενότητα 7.1) στην τελευταία διεύθυνση (κούρσα) που παρέχεται από τον πελάτη. Η GGM δεν υποχρεούται να ξεφορτώσει τα εμπορεύματα. Κάνοντας μια δήλωση στην GGM, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει εάν η αποστολή θα είναι ασφαλισμένη ή ανασφάλιστη.

5.6 Ο τύπος, ο τρόπος και το εύρος της συσκευασίας είναι στη διακριτική ευχέρεια της GGM.

5.7 Οι ημερομηνίες παράδοσης και σέρβις είναι δεσμευτικές μόνο εάν έχουν οριστεί ως δεσμευτικές ή επιβεβαιωμένες από την GGM.

Σε περίπτωση υπέρβασης μιας αναμενόμενης ημερομηνίας παράδοσης για περισσότερες από δύο εβδομάδες, ο πελάτης δικαιούται να ορίσει στο GGM μια λογική περίοδο χάριτος για την παράδοση. Εάν η GGM δεν παραδώσει εντός της περιόδου χάριτος, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Η απόσυρση πρέπει να δηλωθεί εγγράφως.

Τα παραπάνω δεν ισχύουν εάν η ατομική σύμβαση είναι σταθερή συναλλαγή κατά την έννοια της § 286 Παρ. 2 Αρ. 4 BGB ή § 376 HGB ή εάν ο πελάτης δικαιούται να ισχυριστεί ότι το συμφέρον του για περαιτέρω εκπλήρωση της σύμβασης έχει παύσει υπάρχει.

5.8 Εάν, σε περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης της GGM, ο πελάτης επιλέξει αποζημίωση αντί ή επιπρόσθετα στην απόσυρση αντί για απόδοση, το εύρος της ευθύνης της GGM καθορίζεται σύμφωνα με την Ενότητα 10.

5.9 Στην περίπτωση συμβάσεων που αφορούν αγαθά με ειδικές διαστάσεις ή άλλα ειδικά χαρακτηριστικά που δεν αποτελούν μέρος της τυπικής σειράς της GGM, ο πελάτης έχει ειδικό δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με την ακόλουθη προϋπόθεση: Ο πελάτης μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ανά πάσα στιγμή έως παραλαβή επιβεβαίωσης πληρωμής από την GGM· Πρέπει να γραφτεί η παραίτηση. Η GGM διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει στον πελάτη ένα τέλος ακύρωσης 30% (τριάντα τοις εκατό) της ακαθάριστης αξίας παραγγελίας ή, εάν η πληρωμή έχει ήδη πραγματοποιηθεί, να το παρακρατήσει από το ποσό επιστροφής χρημάτων.

5.10 Κατά τη διάρκεια της ύπαρξης απρόβλεπτων συνθηκών που προκλήθηκαν εξωτερικά από στοιχειώδεις φυσικές δυνάμεις ή από ενέργειες τρίτων και δεν μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και με τη μέγιστη προσοχή («ανωτέρα βία»), όπως η αδυναμία απόκτησης ακατέργαστων υλικά και μέσα μεταφοράς, λειτουργικές διακοπές, απεργίες και λουκέτα, πυρκαγιές και φυσικές καταστροφές, αποκλεισμοί, πόλεμοι και άλλες στρατιωτικές συγκρούσεις, κινητοποίηση, πολιτικές αναταραχές και τρομοκρατικές επιθέσεις, επιδημίες και πανδημίες, κυβερνητικά μέτρα και επίσημες αποφάσεις, δήμευση και εμπάργκο, GGM είναι απαλλάσσεται από την υποχρέωση παράδοσης.

Τυχόν συμφωνημένοι χρόνοι παράδοσης παρατείνονται κατά τη διάρκεια ύπαρξης των περιστάσεων ανωτέρας βίας, αλλά κατά έξι (6) μήνες κατ' ανώτατο όριο. Εάν οι περιστάσεις ανωτέρας βίας λήξουν εντός αυτής της περιόδου, ο πελάτης μπορεί να αρνηθεί την παράδοση μόνο εάν η αποδοχή της παράδοσης έχει καταστεί παράλογη για αυτόν μετά από αυτό το χρονικό διάστημα. Εάν οι περιστάσεις ανωτέρας βίας λήξουν μετά την παρέλευση έξι μηνών, αυτό θεωρείται ως τελικό εμπόδιο για την απόδοση. ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση (§ 323 BGB). Το ίδιο ισχύει εάν και μόλις διαπιστωθεί ότι οι συνθήκες ανωτέρας βίας θα είναι μόνιμες.

5.11 Εκτός εάν συμφωνηθεί ρητώς διαφορετικά εγγράφως με τον πελάτη, η GGM δικαιούται να πραγματοποιεί τμηματικές παραδόσεις ή μερικές υπηρεσίες εάν (i) η μερική παράδοση μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον πελάτη εντός του πεδίου του συμβατικού σκοπού, (ii) η παράδοση των υπολοίπων Τα παραγγελθέντα αγαθά διασφαλίζονται και (iii) ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με σημαντική πρόσθετη εργασία ή πρόσθετο κόστος ως αποτέλεσμα.

5.12 Εάν η GGM παραδώσει ή αποστείλει τα αγαθά σε τοποθεσία εκτός Γερμανίας κατόπιν αιτήματος και με έξοδα του πελάτη, ο πελάτης πρέπει να παράσχει στην GGM επιβεβαίωση άφιξης ή συγκρίσιμη εναλλακτική τεκμηρίωση γραπτώς εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των αγαθών στο ο προορισμός Να προσκομίσει απόδειξη αποστολής ή αποστολής στο εξωτερικό. Εάν ο πελάτης δεν προσκομίσει τέτοια απόδειξη, είναι υπεύθυνος στην εσωτερική σχέση με την GGM, εφόσον η GGM χρησιμοποιείται επομένως για την πληρωμή φόρου επί των πωλήσεων για την εν λόγω παράδοση, εκτός εάν η GGM ευθύνεται ως προς αυτό.

Τα παραπάνω ισχύουν αναλόγως σε περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης, κατόπιν αιτήματός του και με δικά του έξοδα, παραλαμβάνει ο ίδιος τα αγαθά από την GGM για μόνιμη αποθήκευση σε τοποθεσία εκτός Γερμανίας.

Η GGM διατηρεί το δικαίωμα να απαιτήσει κατάθεση από τον πελάτη στο ποσό του υπολογιζόμενου ποσού του φόρου επί των πωλήσεων του εν λόγω ποσού τιμολογίου έως ότου παρασχεθεί γραπτώς η επιβεβαίωση άφιξης ή παρόμοια εναλλακτική τεκμηρίωση ως απόδειξη της αποστολής ή της αποστολής στο εξωτερικό. Η GGM θα καταβάλει την προκαταβολή στον πελάτη αμέσως μετά την παραλαβή και την επαλήθευση της επιβεβαίωσης άφιξης ή συγκρίσιμης εναλλακτικής τεκμηρίωσης γραπτώς ως απόδειξη αποστολής ή αποστολής στο εξωτερικό.

5.13 Η GGM δικαιούται να παρέχει τις υπηρεσίες με υπεργολαβία σε τρίτους (υπεργολάβους), εκτός εάν αυτό έρχεται σε σύγκρουση με τα έννομα συμφέροντα του πελάτη. Η GGM ευθύνεται για την παροχή υπηρεσιών από υπεργολάβους όπως και για τις δικές της ενέργειες.

5.14 Εάν η GGM δέχεται αγαθά από τον πελάτη, για παράδειγμα για να πραγματοποιήσει επιθεώρηση ή επισκευή, και εάν ο πελάτης αρνηθεί να δεχτεί τα αγαθά ξανά μετά την επιθεώρηση ή την επισκευή, ή εάν ο πελάτης ανακοινώσει ότι δεν θα δεχτεί την και πάλι, η GGM είναι GGM μετά από προηγούμενη γραπτή ειδοποίηση που δικαιούται να πουλήσει τα αγαθά, θέτοντας μια λογική προθεσμία στον πελάτη για να τα παραλάβει. Η GGM θα πληρώσει στον πελάτη τα έσοδα που θα προκύψουν μείον την αποθήκευση και τυχόν άλλα έξοδα της GGM.


6. Τιμές? ελάχιστη αξία παραγγελίας. όροι πληρωμής; ένσταση στο τιμολόγιο· Παροχή πίστωσης

6.1 Οι συμφωνημένες τιμές προκύπτουν από την ατομική σύμβαση και νοούνται ως "Ex works Weinerpark 16, 48607 Ochtrup" (δηλ. "ex works" ή "ex works"/ "EXW Weinerpark 16, 48607 Ochtrup" σύμφωνα με το Incoterms 2020) συν Νόμιμος φόρος προστιθέμενης αξίας, έξοδα αποστολής, ναύλος, τελωνείο, εισαγωγή, παρεπόμενες χρεώσεις· περιλαμβάνεται η συσκευασία.

6.2 Τα έξοδα που πραγματοποιήθηκαν για μια εγκατάσταση ή συναρμολόγηση που συμφωνήθηκαν σε μεμονωμένες περιπτώσεις και τα έξοδα που πραγματοποιήθηκαν σε σχέση με αυτό για τυχόν απαραίτητες συναλλαγές επίσης δεν περιλαμβάνονται στην τιμή, εκτός εάν τα μέρη έχουν συμφωνήσει διαφορετικά γραπτώς.

6.3 Εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά σε μεμονωμένες περιπτώσεις, η GGM δέχεται μόνο παραγγελίες από ελάχιστη αξία παραγγελίας 30 EUR συν τον νόμιμο φόρο επί των πωλήσεων.

6.4 Εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ των μερών, ιδίως προκαταβολή, τα τιμολόγια της GGM οφείλονται αμέσως μετά την παραλαβή και πρέπει να εξοφληθούν εντός 14 ημερών χωρίς κρατήσεις. Πρέπει να καταβληθούν στον λογαριασμό που καθορίζεται στο τιμολόγιο και σε EUR. Η λήψη του πλήρους ποσού πληρωμής σε έναν από τους επαγγελματικούς λογαριασμούς της GGM είναι καθοριστική για την έγκαιρη πληρωμή. Σε περίπτωση μη πληρωμής, η GGM δικαιούται να χρεώσει τόκους υπερημερίας εννέα (9) ποσοστιαίες μονάδες πάνω από το βασικό επιτόκιο.

6.5 Εάν η προκαταβολή δεν έχει συμφωνηθεί με τον πελάτη σε μεμονωμένες περιπτώσεις και εάν ο πελάτης αδυνατεί να πληρώσει σχετικά με παραδόσεις που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί από την GGM, η GGM δικαιούται επίσης, κατά την κρίση της, να παρακρατήσει την παράδοση (ες) που δεν έχουν πραγματοποιηθεί ακόμη έως ότου ο πελάτης έχει πληρώσει εκ των προτέρων ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση για την παράδοση ή τις παραδόσεις που δεν έχουν ακόμη πραγματοποιηθεί μετά τον καθορισμό εύλογης περιόδου χάριτος.

6.6 Για κάθε πάγια χρέωση που δεν εξαργυρώνεται ή επιστρέφεται, ο πελάτης πρέπει να αποζημιώνει την GGM για τα έξοδα που πραγματοποιήθηκαν, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων είσπραξης της εκκρεμούς πληρωμής, στο βαθμό που είναι υπεύθυνος για το γεγονός που προκάλεσε το κόστος.

6.7 Τα παράπονα σχετικά με το ποσό της τιμής/αμοιβής που χρεώνει η GGM στον πελάτη πρέπει να αποστέλλονται στην GGM αμέσως μετά την παραλαβή του τιμολογίου. Τα παράπονα πρέπει να παραληφθούν από την GGM εντός οκτώ εβδομάδων από την παραλαβή του τιμολογίου από τον πελάτη. Η παράλειψη έγκαιρων παραπόνων λογίζεται ως έγκριση του ποσού του τιμολογίου. Οι νόμιμες αξιώσεις του πελάτη για παράπονα μετά τη λήξη της προθεσμίας παραμένουν ανεπηρέαστες.

6.8 Εάν η GGM έχει χορηγήσει στον πελάτη όρο πληρωμής σε σχέση με παράδοση που υπερβαίνει τη συμφωνία στην Ενότητα 6.4 και εάν υπάρχουν εύλογες αμφιβολίες σχετικά με τη φερεγγυότητα ή την πιστοληπτική ικανότητα του πελάτη μετά τη σύναψη της σύμβασης ή εάν τέτοιες περιστάσεις που ήδη υπήρχε κατά τη σύναψη της σύμβασης μόνο αργότερα, η GGM δικαιούται να ανακαλέσει τους χορηγηθέντες όρους πληρωμής και να απαιτήσει είτε προκαταβολή είτε εγγύηση πριν από την παράδοση.

6.9 Η GGM δικαιούται, παρά τις αντίθετες διατάξεις του πελάτη, να συμψηφίσει αρχικά πληρωμές με παλαιότερες οφειλές. Η GGM θα ενημερώσει τον πελάτη για το είδος του διακανονισμού που έχει πραγματοποιηθεί. Εάν έχουν ήδη πραγματοποιηθεί έξοδα και τόκοι, η GGM δικαιούται να συμψηφίσει την πληρωμή πρώτα με το κόστος, μετά με τους τόκους και τέλος με την κύρια υπηρεσία.


7. Μετάβαση του κινδύνου. Έλεγχος για ζημιές κατά τη μεταφορά

7.1 Εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά εγγράφως και ανεξάρτητα από οποιαδήποτε εμπορική ρήτρα που έχει συμφωνηθεί μεταξύ των μερών σύμφωνα με την INCOTERMS, ο κίνδυνος τυχαίας καταστροφής και απώλειας καθώς και φθοράς περνά στον πελάτη μόλις παραδοθεί η αποστολή στο άτομο που εκτελεί την μεταφέρει ή έχει εγκαταλείψει τους επαγγελματικούς χώρους της GGM με σκοπό την αποστολή ή (αυτο)παραλαβή.

7.2 Αμέσως μετά την άφιξη της παράδοσης, ο πελάτης θα επιθεωρήσει την εξωτερική κατάσταση της παράδοσης, θα παραπονεθεί για τυχόν ζημιά κατά τη μεταφορά του μεταφορέα, θα εξασφαλίσει τα αποδεικτικά στοιχεία και θα ενημερώσει τη GGM και τον μεταφορέα αμέσως τηλεφωνικά και γραπτώς. Σε περίπτωση παράδοσης σε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης, ο πελάτης υποχρεούται να διασφαλίσει ότι ο έλεγχος για τυχόν ζημιές κατά τη μεταφορά πραγματοποιείται σύμφωνα με τις παρούσες διατάξεις. Η ενότητα 8.1 (υποχρέωση εξέτασης και ενημέρωσης για ελαττώματα) παραμένει ανεπηρέαστη από αυτό.

7.3 Εάν η αποστολή δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός της συμφωνημένης περιόδου παράδοσης χωρίς υπαιτιότητα της GGM, ο κίνδυνος τυχαίας απώλειας των αγαθών περνά στον πελάτη κατά τη λήξη του χρόνου παράδοσης που καθορίζεται στην Ενότητα 5.4.


8. Υποχρέωση εξέτασης. εγγύηση; επιστροφή προσφοράς υπηρεσιών? Επιστροφή εμπορευμάτων αποστολής εμπορευμάτων. προθεσμίες παραγραφής

8.1 Εάν ο πελάτης είναι έμπορος, ο πελάτης πρέπει να επιθεωρήσει τα αγαθά αμέσως μετά την παραλαβή και να ειδοποιήσει αμέσως την GGM γραπτώς για τυχόν εμφανή ελαττώματα που μπορούν να εντοπιστούν κατά τη σωστή επιθεώρηση, συμπεριλαμβανομένων τυχόν ζημιών κατά τη μεταφορά (βλ. Ενότητα 7.2). Τα ελαττώματα που δεν μπορούσαν να ανακαλυφθούν ακόμη και με σωστό, άμεσο έλεγχο πρέπει να αναφέρονται εγγράφως στη GGM αμέσως μετά την ανακάλυψη. Εάν χαθεί η περίοδος ειδοποίησης, τα δικαιώματα του πελάτη λόγω υλικών ελαττωμάτων αποκλείονται.

Το ίδιο ισχύει για παράπονα για λανθασμένες παραδόσεις και αποκλίσεις ποσότητας.

8.2 Μικρές αποκλίσεις στις διαστάσεις και τα σχέδια δεν δικαιολογούν παράπονο. Τυχόν αποκλίσεις στο πλαίσιο των σχετικών οδηγιών ποιότητας που είναι γνωστές στον πελάτη θεωρείται ότι είναι σύμφωνες με τη σύμβαση.

8.3 Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί ρητώς διαφορετικά με τον πελάτη σε μεμονωμένες περιπτώσεις - π.χ. ως μέρος μιας "πλήρους εγγύησης" - η GGM θα χορηγεί επακόλουθη απόδοση κατά τη διακριτική της ευχέρεια για (εάν ισχύει: κατάλληλα κοινοποιημένα) ελαττώματα στο αντικείμενο παράδοσης με τη μορφή παράδοσης νέο, χωρίς ελαττώματα (μεταγενέστερη παράδοση) ή με τη μορφή επισκευών (εξάλειψη ελαττωμάτων), εκτός εάν ισχύουν οι υποχρεωτικές διατάξεις για την πώληση καταναλωτικών αγαθών (§§ 478, 479 BGB). Εάν η συμπληρωματική απόδοση αποτύχει - δηλαδή δύο (2) προσπάθειες συμπληρωματικής απόδοσης είναι ανεπιτυχείς - ο πελάτης μπορεί να επιλέξει να μειώσει τη συμβατικά συμφωνημένη τιμή ή να αποχωρήσει από τη σύμβαση. Ο πελάτης δικαιούται μόνο αξιώσεις αποζημίωσης εντός του πεδίου εφαρμογής της ρήτρας 9.

8.4 Εάν τα προϊόντα GGM επιστραφούν - ανεξάρτητα από το αν έχει γίνει ειδοποίηση για ελαττώματα ή μέσω της "Προσφοράς υπηρεσίας" "Επιστροφή" στη διεύθυνση https://www.ggmgastro.com/service-ggm - (πιθανόν με επακόλουθο έλεγχο και /ή επεξεργασία αυτών των αγαθών), δεν αποτελεί αναγνώριση εκ μέρους της GGM ότι τα επιστρεφόμενα αγαθά είναι ελαττωματικά.

8.5 Τόσο για μεταγενέστερη εκτέλεση σε περίπτωση ειδοποίησης ελαττωμάτων όσο και στο πλαίσιο της επιστροφής αγαθών μέσω της προαναφερθείσας «προσφοράς υπηρεσίας» ως «επιστροφή» είναι ο τόπος της επόμενης εκτέλεσης ή ο τόπος επιστροφής της έδρας της GGM.

8.6 Ο πελάτης υποχρεούται να συνεργαστεί για την υλοποίηση της επακόλουθης απόδοσης ή των προαναφερόμενων επιστροφών καθιστώντας τα εμπορεύματα διαθέσιμα για το σκοπό αυτό στη διεύθυνση που κοινοποιήθηκε τελευταία από αυτόν (κρόπνο) κατά την ημερομηνία παραλαβής που συμφωνήθηκε με την GGM. Τα μεγαλύτερα ή ογκώδη εμπορεύματα - τα λεγόμενα εμπορεύματα αποστολής εμπορευμάτων - πρέπει να παρέχονται από τον πελάτη συσκευασμένα και στερεωμένα σε παλέτα. Ο πελάτης θα στείλει έγκαιρα φωτογραφίες της GGM των αγαθών που έχουν τοποθετηθεί στην παλέτα πριν από την ημερομηνία παραλαβής.

Εάν ο πελάτης εξακολουθεί να έχει τη συσκευασία της αρχικής παράδοσης από την GGM σε επαναχρησιμοποιήσιμη κατάσταση, ο πελάτης θα τη χρησιμοποιήσει για το σκοπό της συσκευασίας των εμπορευμάτων αποστολής.

8.7 Η υποχρέωση εγγύησης λήγει εάν τα παραδοθέντα αγαθά έχουν τροποποιηθεί, υποστεί επεξεργασία ή μεταχείριση ακατάλληλη. Το ίδιο ισχύει εάν το αναφερόμενο ελάττωμα οφείλεται στο γεγονός ότι τα αγαθά δεν ήταν επαγγελματικά συνδεδεμένα ή προσαρμοσμένα σε απόκλιση από την Ενότητα 4.3.

8.8 Η GGM δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τέτοια αγαθά που ο πελάτης έχει θέσει στη διάθεση της GGM για σκοπούς επεξεργασίας ή επεξεργασίας. Όσον αφορά τέτοια αγαθά, ο πελάτης δεν δικαιούται κανένα δικαίωμα σχετικά με ελαττώματα, εκτός εάν το ελάττωμα οφείλεται σε επεξεργασία ή επεξεργασία από την GGM.

8.9 Η παραγραφή των αξιώσεων για ελαττώματα είναι 12 (δώδεκα) μήνες από τη μεταβίβαση του κινδύνου, εκτός εάν ισχύει άλλη υποχρεωτική εκ του νόμου προθεσμία ή εκτός εάν ισχύουν οι υποχρεωτικές διατάξεις για την πώληση καταναλωτικών αγαθών (§§ 478, 479 BGB), ή εκτός εάν ρητώς συμφωνήθηκε με τον πελάτη έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό. Επιπλέον, ο παραπάνω κανονισμός δεν εφαρμόζεται σε περιπτώσεις ευθύνης της GGM για υπαίτιο τραυματισμό της ζωής, των άκρων ή της υγείας καθώς και σε περιπτώσεις ευθύνης της GGM για αξιώσεις αποζημίωσης λόγω δόλου ή βαριάς αμέλειας, συμπεριλαμβανομένης της δόλου ή βαριάς αμέλειας μέρος αντιπροσώπων ή αντιπροσώπων που βασίζονται σε GGM.

8.10 Οι αξιώσεις εγγύησης από συμβόλαια με την GGM είναι αποκλειστικά του πελάτη. είναι μη μεταβιβάσιμα. Το ίδιο ισχύει για τυχόν αξιώσεις εγγύησης από τον πελάτη.


9. Παρακράτηση της κυριότητας

Εκτός εάν η προκαταβολή έχει συμφωνηθεί με τον πελάτη σε μεμονωμένες περιπτώσεις, η GGM διατηρεί την κυριότητα των αγαθών μέχρι να ληφθούν όλες οι πληρωμές από την επιχειρηματική σχέση με τον πελάτη.


10. Ευθύνη. ευθύνη προϊόντος

10.1 Η GGM ευθύνεται σύμφωνα με τις νομοθετικές διατάξεις εάν ο πελάτης διεκδικήσει αποζημίωση με βάση δόλο ή βαριά αμέλεια, συμπεριλαμβανομένης της πρόθεσης ή της βαριάς αμέλειας εκ μέρους των εκπροσώπων ή των αντιπροσώπων της GGM. .

10.2 Εφόσον η GGM κατηγορείται για εξ αμελείας αθέτηση συμβατικής υποχρέωσης, η εκπλήρωση της οποίας επιτρέπει την ορθή εκτέλεση της παρούσας συμφωνίας καταρχάς, η παραβίαση της οποίας θέτει σε κίνδυνο τον σκοπό της σύμβασης και με την τήρηση της οποίας ο πελάτης μπορεί βασίζονται τακτικά (οι λεγόμενες βασικές υποχρεώσεις), η ευθύνη για αποζημίωση είναι στο προβλέψιμο, συνήθως περιορισμένη ζημιά.

10.3 Η ευθύνη για υπαίτιο τραυματισμό της ζωής, των άκρων ή της υγείας, καθώς και η ευθύνη της GGM βάσει άλλων υποχρεωτικών νομοθετικών διατάξεων, ιδίως βάσει του νόμου περί ευθύνης προϊόντων, παραμένει ανεπηρέαστη. Η ευθύνη της GGM για υπαίτιες παραβιάσεις σύμφωνα με το άρθρο 82 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) παραμένει επίσης ανεπηρέαστη.

10.4 Σε περίπτωση παραβίασης από αμέλεια σύμφωνα με το Άρθρο 82 GDPR, η GGM θα είναι υπόχρεη έως 50.000 ευρώ (πενήντα χιλιάδες ευρώ) κατ' ανώτατο όριο.

10.5 Στην εσωτερική σχέση με την GGM, ο πελάτης αναλαμβάνει τον αποκλειστικό κίνδυνο ως (συν)κατασκευαστής σύμφωνα με τον νόμο περί ευθύνης προϊόντος, εφόσον η αιτία της ζημίας τοποθετήθηκε στην περιοχή ευθύνης και οργάνωσης του και ευθύνεται ως ο κατασκευαστής στην εξωτερική σχέση με τον ενάγοντα. Στις προαναφερθείσες περιπτώσεις, ο πελάτης αποζημιώνει ρητά την GGM από όλες τις πιθανές αξιώσεις τρίτων και, εάν χρειαστεί, θα παρέχει ασφάλεια στο βαθμό που εκτείνεται η ευθύνη του στην εσωτερική σχέση. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα αλλά όχι αποκλειστικά σε περιπτώσεις στις οποίες ο πελάτης έχει προμηθεύσει προκαταρκτικά προϊόντα GGM.

Η παραπάνω διάταξη δεν ισχύει στις περιπτώσεις που ο πελάτης έχει διαθέσει αγαθά στην GGM για σκοπούς επεξεργασίας ή επεξεργασίας, αλλά η αιτία της ζημίας οφείλεται στην επεξεργασία ή επεξεργασία από την GGM.

10.6 Εφόσον η ευθύνη της GGM για αποζημιώσεις είναι περιορισμένη, αυτό ισχύει και για την προσωπική ευθύνη για ζημίες των εργαζομένων, των υπαλλήλων, των εργαζομένων, των εκπροσώπων και των αντιπροσώπων της GGM.

10.7 Εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά παραπάνω, η ευθύνη της GGM αποκλείεται.


11. Εμπιστευτικότητα

11.1 Εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά σε χωριστή συμφωνία εμπιστευτικότητας μεταξύ των συμβαλλομένων μερών, αμφότερα τα συμβαλλόμενα μέρη δεσμεύονται να τηρούν το απόρρητο σύμφωνα με την παρούσα Ενότητα 11.

11.2 "Εμπιστευτικές πληροφορίες" κατά την έννοια των παρόντων GTS σημαίνει κάθε γραπτή, ηλεκτρονική, προφορική, ψηφιακά ενσωματωμένη ή άλλη πληροφορία που παρέχεται από τον κάτοχό τους (το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που έχει τον έλεγχο των Εμπιστευτικών Πληροφοριών) στον παραλήπτη (οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο στο οποίο αποκαλύπτονται εμπιστευτικές πληροφορίες) και πληρούν τις ακόλουθες απαιτήσεις. Οι εμπιστευτικές πληροφορίες είναι:

- Εμπορικά μυστικά, προϊόντα, λογισμικό, πηγαίος κώδικας, τεχνογνωσία, εικονογραφήσεις, σχέδια, προδιαγραφές, δείγματα, περιγραφές, υπολογισμοί, οδηγίες ποιότητας, συμφωνίες ποιότητας, εφευρέσεις, επιχειρηματικές σχέσεις, επιχειρηματικές στρατηγικές, επιχειρηματικά σχέδια, οικονομικός σχεδιασμός, θέματα προσωπικού, ψηφιακά ενσωματωμένες πληροφορίες (δεδομένα)·

- τυχόν έγγραφα και πληροφορίες που υπόκεινται σε μέτρα τεχνικού ή/και οργανωτικού απορρήτου και/ή επισημαίνονται ως εμπιστευτικά·

- Ύπαρξη και περιεχόμενο ατομικών συμβάσεων μεταξύ της GGM και των πελατών της.

Οι εμπιστευτικές πληροφορίες με αυτή την έννοια δεν περιλαμβάνουν πληροφορίες που

- ήταν γνωστό ή γενικά προσβάσιμο στο κοινό πριν από την αποκάλυψη από τον ιδιοκτήτη ή θα γίνει σε μεταγενέστερο χρονικό σημείο χωρίς να παραβιάζεται η υποχρέωση εμπιστευτικότητας·

- ήταν αποδεδειγμένα γνωστά στον παραλήπτη πριν από την αποκάλυψη και χωρίς παραβίαση υποχρέωσης εμπιστευτικότητας·

- λήφθηκε από τον ίδιο τον Παραλήπτη χωρίς χρήση ή αναφορά σε Εμπιστευτικές Πληροφορίες του Κατόχου·

- καθίστανται προσβάσιμα στον παραλήπτη από εξουσιοδοτημένο τρίτο μέρος χωρίς να παραβιάζεται υποχρέωση εμπιστευτικότητας.

11.3 Ο παραλήπτης είναι υποχρεωμένος σε κάθε περίπτωση

- Να αντιμετωπίζουν τις εμπιστευτικές πληροφορίες ως αυστηρά εμπιστευτικές και να τις χρησιμοποιούν μόνο σε σχέση με την υλοποίηση μεμονωμένων συμβάσεων που συνάπτονται βάσει της ισχύος αυτών των AVB και των σκοπών τους.

- αποκαλύπτουν Εμπιστευτικές Πληροφορίες μόνο σε εκείνους τους πράκτορες που έχουν ανάγκη να γνωρίζουν αυτές τις πληροφορίες για το σκοπό αυτό, υπό τον όρο ότι ο παραλήπτης διασφαλίζει ότι οι πράκτορές τους συμμορφώνονται με την παρούσα διάταξη σαν να δεσμεύονται από αυτήν·

- να διασφαλίζει επίσης εμπιστευτικές πληροφορίες από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση τρίτων μέσω κατάλληλων μέτρων εμπιστευτικότητας και να συμμορφώνεται με τις νομικές και συμβατικές διατάξεις για την προστασία των μυστικών και την προστασία των δεδομένων κατά την επεξεργασία εμπιστευτικών πληροφοριών, κατά περίπτωση·

- εάν ο παραλήπτης υποχρεούται από τις ισχύουσες νομικές διατάξεις, δικαστικές ή επίσημες εντολές να αποκαλύψει ορισμένες ή όλες τις εμπιστευτικές πληροφορίες, να ενημερώσει αμέσως τον ιδιοκτήτη (όσο είναι νομικά δυνατό και πρακτικά εφικτό) γραπτώς (§ 126 BGB) και να προβεί σε όλες οι εύλογες προσπάθειες για να περιοριστεί στο ελάχιστο το εύρος της αποκάλυψης και, εάν είναι απαραίτητο, να παρέχεται στον Κάτοχο κάθε εύλογη βοήθεια με στόχο τη λήψη προστατευτικής εντολής έναντι της αποκάλυψης των Εμπιστευτικών Πληροφοριών ή τμημάτων τους.

11.4 Κατόπιν αιτήματος του ιδιοκτήτη και χωρίς αίτημα το αργότερο μετά την εκπλήρωση όλων των επιμέρους συμβάσεων και συμβατικών σκοπών που έχουν συναφθεί μεταξύ της GGM και των πελατών της, ο παραλήπτης υποχρεούται να παρέχει όλες τις εμπιστευτικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων όλων των αντιγράφων τους, εντός επτά (7) εργάσιμες ημέρες μετά την παραλαβή του αιτήματος ή για επιστροφή ή καταστροφή μετά τη λήξη της σύμβασης (συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικά αποθηκευμένων εμπιστευτικών πληροφοριών), εκτός εάν αυτό έρχεται σε αντίθεση με τις υποχρεώσεις αποθήκευσης που έχουν συμφωνηθεί με τον ιδιοκτήτη ή τις νόμιμες υποχρεώσεις αποθήκευσης.

Η καταστροφή ηλεκτρονικά αποθηκευμένων εμπιστευτικών πληροφοριών με την προαναφερθείσα έννοια λαμβάνει χώρα μέσω της πλήρους και αμετάκλητης διαγραφής των αρχείων (με τρόπο που κάθε πρόσβαση στις εμπιστευτικές πληροφορίες καθίσταται αδύνατη) ή ανεπανόρθωτη καταστροφή του φορέα δεδομένων.

Από τις αντίστοιχες υποχρεώσεις καταστροφής εξαιρούνται - εκτός από τις εμπιστευτικές πληροφορίες, για τις οποίες υπάρχει υποχρέωση αποθήκευσης κατά την έννοια του προαναφερθέντος κανονισμού - εμπιστευτικές πληροφορίες των οποίων η καταστροφή ή η επιστροφή είναι τεχνικά αδύνατη - με τις οποίες ο παραλήπτης πρέπει να εξηγήσει και να αποδείξει ότι υπάρχει αντίστοιχη εξαίρεση. Ο παραλήπτης θα ενημερώσει τον ιδιοκτήτη αμέσως αφού λάβει γνώση ότι η καταστροφή ή η επιστροφή των εν λόγω Εμπιστευτικών Πληροφοριών δεν είναι τεχνικά δυνατή.

Κατόπιν αιτήματος του ιδιοκτήτη, ο παραλήπτης πρέπει να διαβεβαιώσει εγγράφως ότι, στο μέτρο του δυνατού, έχει διαγράψει πλήρως και αμετάκλητα όλες τις εμπιστευτικές πληροφορίες σύμφωνα με τις διατάξεις των παραπάνω παραγράφων και τις οδηγίες του ιδιοκτήτη.

11.5 Παρά τα δικαιώματα που του απορρέουν βάσει του νόμου για την προστασία των εμπορικών μυστικών ("GeschGehG"), ο ιδιοκτήτης έχει όλα τα δικαιώματα ιδιοκτησίας, χρήσης και εκμετάλλευσης όσον αφορά τις εμπιστευτικές πληροφορίες. Ο ιδιοκτήτης διατηρεί το αποκλειστικό δικαίωμα να κατοχυρώσει δικαιώματα ιδιοκτησίας, στο μέτρο που αυτό είναι σχετικό. Ο Παραλήπτης δεν αποκτά καμία ιδιοκτησία ή - με εξαίρεση τη χρήση για τους σκοπούς που περιγράφονται παραπάνω - κανένα άλλο δικαίωμα χρήσης των Εμπιστευτικών Πληροφοριών.

11.6 Ο Παραλήπτης θα απέχει από την εκμετάλλευση ή μίμηση Εμπιστευτικών Πληροφοριών εκτός του εκάστοτε συμβατικού σκοπού με οποιονδήποτε τρόπο (ιδίως μέσω της λεγόμενης «αντίστροφης μηχανικής», βλέπε παρακάτω) ή/και την χρήση ή τη μίμησή τους από τρίτα μέρη και/ ή να καταχωρίσει δικαιώματα βιομηχανικής ιδιοκτησίας - ιδίως εμπορικά σήματα, σχέδια, διπλώματα ευρεσιτεχνίας ή υποδείγματα χρησιμότητας - στις εμπιστευτικές πληροφορίες.

11.7 Παρατήρηση, εξέταση, αποσυναρμολόγηση ή δοκιμή προϊόντων ή/και αντικειμένων με σκοπό την απόκτηση επιχειρηματικών απορρήτων (αποκαλούμενη "αντίστροφη μηχανική"), τα οποία ο ιδιοκτήτης έχει αφήσει στον παραλήπτη κατά τη διάρκεια της συνεργασίας στο πλαίσιο ισχύος της παρούσας σύμβασης, είναι ρητό για τον παραλήπτη Απαγορεύεται κατά την έννοια της Ενότητας 3 (1) Αρ. 2β) τελευταία μισή πρόταση GeschGehG.

11.8 Ο παραλήπτης αναλαμβάνει να υποχρεώσει τυχόν υπερπρομηθευτές και υπεργολάβους να τηρούν το απόρρητο στον ίδιο βαθμό.

11.9 Η ανωτέρω υποχρέωση μη γνωστοποίησης συνεχίζει να υφίσταται και μετά τη λήξη της συμβατικής σχέσης και της σχέσης παράδοσης, εφόσον οι εμπιστευτικές πληροφορίες δεν έχουν γίνει γνωστές στο κοινό.


12. συμψηφισμός? δικαιώματα διατήρησης

12.1 Ο πελάτης δικαιούται συμψηφισμό μόνο εάν οι αξιώσεις του είναι αδιαμφισβήτητες ή έχουν θεμελιωθεί νομικά ή εάν επικαλεστεί την παραβίαση κύριας υποχρέωσης της GGM iSv § 320 BGB με την ανταγωγή.

12.2 Ο πελάτης δικαιούται δικαιώματα παρακράτησης μόνο εάν η ανταγωγή του βασίζεται στην ίδια νομική συναλλαγή με την αξίωση της GGM. Διαφορετικά, ο πελάτης δεν δικαιούται κανένα δικαίωμα διατήρησης.


13. Γραπτό έντυπο

13.1 Δεν υπάρχουν προφορικές παρεπόμενες συμφωνίες σε αυτήν τη σύμβαση.

13.2 Οι αλλαγές, οι προσθήκες και η ακύρωση αυτής της σύμβασης πρέπει να γίνουν εγγράφως για να ισχύουν (§ 126 BGB). Αυτό ισχύει και για την αλλαγή αυτής της ρήτρας γραπτής μορφής, ωστόσο, αυτή η απαίτηση γραπτής μορφής δεν ισχύει για συμφωνίες που συνάπτονται προφορικά μεταξύ των μερών μετά τη σύναψη της σύμβασης. Οι προφορικά συμφωνημένες αλλαγές στην παρούσα σύμβαση πρέπει ωστόσο να καταγράφονται εγγράφως (§ 126 BGB) για λόγους απόδειξης.

13.3 Εκτός εάν ορίζεται ρητά διαφορετικά σε αυτά τα AVB, η φόρμα κειμένου, π.χ. e-mail, fax, κατά την έννοια της § 126b BGB αρκεί για τη συμμόρφωση με τη γραπτή μορφή.


14. Τόπος Παράδοσης. Εφαρμόσιμος νόμος; τόπος δικαιοδοσίας

14.1 Ο τόπος εκπλήρωσης είναι η έδρα της GGM.

14.2 Το δίκαιο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας εφαρμόζεται στις συμβατικές συμφωνίες μεταξύ της GGM και του πελάτη. Αποκλείεται η εφαρμογή του ενιαίου δικαίου των Ηνωμένων Εθνών για τις πωλήσεις (Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τις Συμβάσεις για τη Διεθνή Πώληση Αγαθών, CISG).

14.3 Η αποκλειστική –συμπεριλαμβανομένης της διεθνούς– τόπος δικαιοδοσίας για όλες τις διαφορές που προκύπτουν από ή σε σχέση με την παρούσα σύμβαση είναι η έδρα της GGM, υπό την προϋπόθεση ότι ο πελάτης είναι έμπορος, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή ειδικό ταμείο δημοσίου δικαίου. Ωστόσο, η GGM μπορεί επίσης να μηνύσει τον πελάτη στον τόπο της επιχείρησής του. Τα παραπάνω δεν ισχύουν εάν υπάρχει άλλη – νομικά υποχρεωτική – αποκλειστική δικαιοδοσία.


15. τελικές διατάξεις

15.1 Εάν μεμονωμένες διατάξεις αυτών των AVB είναι ή καταστούν άκυρες, αυτό δεν επηρεάζει την εγκυρότητα των υπόλοιπων διατάξεων. Αυτό δεν ισχύει εάν η τήρηση της σύμβασης θα συνιστούσε αδικαιολόγητη δυσκολία για ένα από τα συμβαλλόμενα μέρη.

15.2 Ο πελάτης μπορεί να μεταβιβάσει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τη σύμβαση με την GGM σε τρίτο μόνο με προηγούμενη γραπτή (§ 126 BGB) συγκατάθεση της GGM. Η GGM θα αρνηθεί την έγκριση μόνο για καλό σκοπό. Ο πελάτης ενημερώνει αμέσως την GGM εάν σκοπεύει να μεταβιβάσει δικαιώματα και υποχρεώσεις από τη σύμβαση με την GGM.
Κατάστημα: GGM Gastro International GmbH
GGM Gastro International GmbH
τελευταία δραστηριότητα:
29.08.2023
Διαδικτυακή κατάσταση:
offline
Προτείνετε τον ιστότοπό μας

Επισκεφθείτε επίσης τις σελίδες κοινωνικών μέσων